Ticaret Davası Neden Açılır?

Ticaret ile ilgili yaşanan tüm anlaşmazlıklarda ve uyuşmazlıklarda konu ticaret hukuku kapsamı içinde olduğu zaman dava açılabilir. Alınan bir mal ya da hizmetin ayıplı ya da kusurlu olması, hileli mal satışı, karşılıksız çek ve senet gibi pek çok konu ticaret davası kapsamında incelenir.

TİCARET DAVASI KİME KARŞI AÇILABİLİR?

Ticaret davası mal ya da hizmet aldığınız ve bunun için sözleşme imzaladığınız herkese karşı açılabilir. Size söz verilen bir hizmeti tam olarak alamamış ya da aldığınız mal beklentilerinizi karşılamamış olabilir. Bu gibi durumlarda satıcı ya da hizmet sağlayıcı ile aranızda sözleşme var ise ticaret davası açma hakkınız bulunur. Aldığınız mal ayıplı çıktıysa bunun için de ticaret davaları avukatı aracılığı ile dava açabilir ce hakkınızı arayabilirsiniz. Bu davalar sonucunda uğradığınız zararı tazmin etme şansı da yakalayabilirsiniz.

Ticaret Davası Ne Kadar Sürer?

Ticaret davası, mahkemelerdeki yoğunluğa bağlı olarak farklı sürelerde sonuçlanır. Adana'da görülecek büyük ya da küçük çaplı ticari davalar için Adana ticaret davaları avukatı ile anlaşarak davanızı kazanma olasılığınızı arttırabilirsiniz. Ayrıca avukatınız size dava süreci ve işleyişi ile ilgili önemli bilgiler verecek ve daha sonra nelere dikkat etmeniz gerektiğini anlatacaktır. Her dava kazanmak için açılır ve haklılığınızı kanıtladığınız taktirde davayı kazanırsınız. Tüm ticari davalar daha güvenilir, şeffaf ve dürüst bir ticari ilişkinin var olmasını sağlamak açısından oldukça önemlidir.