İş Kazası Davasını Kazanabilir Miyim?

İş yerinde ya da işe giderken ve gelirken başınıza gelen her türlü kaza, iş hukukunda iş kazası olarak geçer. İş kazasında mesuliyet tamamen iş yerine aittir. İş Kazası davası açarken pek çok insan işinden olma korkusu yaşıyor.

İş Kazası Davası Açarsam İşimi Kaybeder Miyim?

İş kazaları, işveren sorumluluğunda olduğu için pek çok işveren iş kazası davası açılmasını istemiyor. Fakat kanunlarımızda bu durum en ince ayrıntısına kadar belirlenmiş ve işçinin hakları gözetilmiştir. Hiçbir çalışan işvereninden korkmayarak iş yerinde ya da iş yolunda geçirdiği kazadan dolayı dava açabilir. İş kazası, doktor raporu ile belgelendiği zaman dava sürecinde iş yerindeki kazaya neden olan ihmaller ve bunun neden kaynaklandığı incelenir. İşveren çalışanı hakkını aradığı için onu işveren çıkaramaz. Her türlü görünen ve görünmeyen iş kazası davasında başarılı olabilmeniz için iş kazası avukatı yanınızda olacak ve mağduriyetinizin giderilmesine yardımcı olacaktır.

İş Kazası Davası Ne Kadar Sürer?

İş kazasından kaynaklanan davalar, kazaya neden olan unsurların incelenmesi ve mağduriyetin oluşmasına neden olan ihlallerin tespit edilmesi ve bu ihmaller ile mağduriyetin işveren eli ile giderilmesi sağlandıktan sonra son bulur. Bu davalara adana iş kazası avukatı bakar. İş kazası nedeni ile çalışamayacağınız süre boyunca da işveren sizi işten çıkaramaz ve tüm haklarınızı size vermek zorundadır. Bu düzenleme çalışanların daha sağlıklı ortamlarda görev yapmasını amaçlar.