İş Kazası Avukatı İle Süreç Nasıl İşler

İşverenler iş kazalarına karşı çalışanlarına mutlaka iş güvenliği hakkında genel bilgilendirmelerde bulunup, üzücü olayların yaşanmaması için gerekli önemleri almak zorundadır. Yasal anlamda işçinin herhangi bir haksızlığa uğraması konusunda başvuracağı yollar oldukça basittir. Çalıştığı işyerinde herhangi bir kazaya uğradığında hakkını araması için iş kazası avukatı ile iletişime geçmesi gerekir. İyi bir avukat ile kazanın boyutuna göre açılacak olan davadan maddi manevi her türlü tazminat kazanma hakkına sahip olur. Merkezi Adana'da bulunan Özkan Hukuk Bürosu İş Kazası dava sürecini en iyi şekilde yönetmek için ekip olarak sizlere hizmet vermeye hazırız.

Bize Düşen Görev Nedir?

Bu konuda adana iş kazası avukatı tecrübesine dayanarak kazanmanıza yönelik tüm çabayı sarf eder. İş kazaları önlem alınmadığı takdirde ölümle sonuçlanacak boyutlara bile yol açabilir. Ya da geçirilen kaza sonucu iş göremezlik durumunuz söz konusu olursa yine konu ile ilgili avukatınızın bu konuda da karşı tarafa dava açması ve kazanması için belirli deliller sunması gerekecektir. Çünkü iş göremezlik işçinin geçirdiği kazadan dolayı bedensel olarak iş yeteneğini kaybetmesi sonucu karşı tarafa açılacak olan davadan ibarettir.

Sadece Bedensel Olarak Dava Açılmaz

Avukat çalışanın iş kazası nedeni ile geride kalan ailesinin işyerinden tazminat kazanması için avukata başvurması da gerekecektir. Çünkü ölümle sonuçlanan bu gibi durumlarda avukat şirkete destekten yoksun kalma davası açacaktır. Geride kalan aile geçimini sağladığı yakını kaybetmesi sonucu zor günler geçirecektir. Bu yüzden her türlü hakkı aramakta özgürlerdir. Sadece bedensel olarak değil, işçi oluşan kazadan psikolojik olarak etkilense karşı tarafa maddi manevi tazminat açabilir. Özkan Hukuk Bürosu ceza avukatı , boşanma avukatı , miras avukatı , iş davası avukatı gibi hukuk dallarında  ekip olarak sizlere hizmet vermeye hazırız. Özkan Hukuk Bürosu iletişim adresinden bizlere ulaşabilirsiniz.