Boşanma Avukatı Boşanma Davasını Nasıl Başlatır?

Boşanma Süreci

Bireyler arasındaki sorunların çözümü ile belirli bir doğrultuda ilgilenmesi için farklı avukatlık türleri geliştirilmiştir. Her avukat kendi alanı içerisinde ilgi konusu olan konuyu inceleyerek en doğru şekilde sonuca bağlanmasını sağlamaktadır. Dava türleri içinde en çok konu olan süreç ise evlilik durumunun bitmesi ile ilgili olmaktadır. Boşanma avukatının evlilik durumunun sona ermesi ile ilgili durumlarda yardımcı olması gerekmektedir. Aile biriminin bozulması olarak tanımlanan boşanma süreci ise yine belirli bir süreç içerisinde başlatılıp sürdürülmektedir. Merkezi Adana'da bulunan Özkan Hukuk Bürosu boşanma sürecini en iyi şekilde yönetmek için ekip olarak sizlere hizmet vermeye hazırız.

Boşanma Dilekçesi Hazırlanması

Davaya konu olan her konu en ince ayrıntısına kadar araştırılmalıdır. Boşanma söz konusu olduğunda da boşanma avukatı bu tür araştırmaları doğru ve eksiksiz bir biçimde tamamlamak durumundadır. Dava başlangıcı içerisinde en önemli olgu dilekçe olmaktadır. Boşanma sürecinin başlamasına sebep olan olaylar incelenmektedir. Belirlenen sebepler üzerinden dava açma dilekçesi düzenlenmelidir. Boşanma davası içinde bireyler sadece evlilik sonlandırılmasını istemeyebilmektedir. Belirlenen başka istekleri de mevcut olabilmektedir.

Adana boşanma avukatı bu tür istekleri ise müvekkili ile ayrıntılı görüşmeler sonucunda tam olarak sonuçlandırması gerekmektedir. Evlilik bitimi sonrasında kişiler çocuk üzerinde velayet hakkı, nafaka talebi, mal paylaşım talebi gibi istekleri olabilmektedir. Maddi ve manevi tazminat talepleri ise bu tür süreçlerde en çok karşılaşılan isteklerden olmaktadır. Dava dilekçesi için önemli olan bu istekler belirlenmelidir. Boşanma sebepleri ve belirlenen talepler tam olarak kararlaştırıldıktan sonra bu tür durumlar ile birlikte dilekçe oluşturulmaktadır.

Özkan Hukuk Bürosu ceza avukatı , boşanma avukatı , miras avukatı , iş davası avukatı gibi hukuk dallarında  ekip olarak sizlere hizmet vermeye hazırız. Özkan Hukuk Bürosu iletişim adresinden bizlere ulaşabilirsiniz.